Δεν γνωρίζω αγαπητοί συμπατριώτες Πρεβεζάνοι πόσοι και αν διαβάσατε το προ ολίγων ημερών άρθρο μου για το μεγάλο πρόβλημα που δημιούργησε στον τόπο μας η απόφαση των καθηγητών να πάρουν από την Πρέβεζα το πανεπιστημιακό τμήμα.
Πρώτη μου ιδέα και μέλημά μου ήταν, αν μπορώ να βοηθήσω και εγώ, με την παρέμβασή μου, αναλύοντας και παρουσιάζοντας το προκύψαν ζήτημα αντικειμενικά και αληθινά και βεβαίως όπως προσωπικά το αντιλαμβανόμουν.
Στην προσπάθειά μου αυτή και για να ενισχύσω τα επιχειρήματα και τις γνώσεις μου για το θέμα, αξιοποίησα και στοιχεία άλλων αρθογράφων, προσέχοντας να μην αλλοιώσω κανένα από αυτά και σε τίποτα.
Ως καταλληλότερα τέτοια στοιχεία βρήκα σε μία συγκεκριμένη ανάρτηση του έγκυρου λόγω επαγγέλματος και γνώστη συμπατριώτη μας καθηγητού στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας κου Ευάγγελου Αυδίκου.
Προχθές όμως με μεγάλη μου έκπληξη διάβασα μία απάντηση του κου καθηγητού στο PrevezaFox να μου αποδίδει προσπάθεια για στρεψοδικία των θέσεών του, που χρησιμοποίησα στην δική μου ανάρτηση, προώθηση κομματικής γραμμής, αστοχία στην απόδοση της μετάφρασής μου, χαρακτηρίζοντας όλες αυτές τις ενέργειες που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι έκανα εγώ ως μη ηθικές.
Σκέφθηκα αρχικώς να μην απαντήσω, αλλά τελικώς κατέληξα ότι ΔΕΝ έχω αυτό το δικαίωμα, σεβόμενος τους συμπατριώτες μας που με τίμησαν διαβάζοντας το άρθρο μου, ομού με τους άλλους που διάβασαν την απάντηση του κυρίου καθηγητού.
Αν λοιπόν εγώ, φίλοι, έκανα αυτά που μου αποδίδει ο κος Αυδίκος, τότε έχει απόλυτο δίκιο να διαμαρτύρεται.
Άν όμως όχι, τότε ο σεβαστός καθηγητής απλώς παρασύρθηκε και βιάστηκε στην κρίση του για μένα.
Ποιός θα το κρίνει αυτό;
Ασφαλώς εσύ που μας διαβάζεις.
Πώς θα το κρίνεις;
Μα ασφαλώς διαβάζοντας και συγκρίνοντας αυτά που έγραψε ο κος καθηγητής και αυτά που έγραψα εγώ, και τα οποία θα παραθέσω παρακάτω.
Πρώτα όμως θέλω να ερμηνεύσω την λέξη ΣΤΡΕΨΟΔΙΚΙΑ όπως την έχουν όλα τα λεξικά γιατί πιθανόν κάποιοι από σάς ίσως και να μην γνωρίζουν.
ΣΤΡΕΨΟΔΙΚΙΑ λοιπόν είναι η προσπάθεια που κάνει κάποιος αξιοποιώντας παραπλανητικά ή ψευδή ή σοφικίστικα στοιχεία ή επιχειρήματα προσπαθώντας να παραπλανήσει συνειδητά τον συνομιλητή ή αναγνώστη του.
Έγινε εδώ κάτι τέτοιο;
ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ και εκ των ΠΡΟΤΕΡΩΝ απαντώ. ΟΧΙ.
Σάς διαβεβαιώ, κύριε καθηγητά, πως, ούτε διανοήθηκα και πολύ περισσότερο ούτε και διέπραξα ενσυνείδητα ή ασυνείδητα αυτά που μου αποδίδετε.
Προσωπικά είμαι (και επιτρέψτε μου) ΗΘΙΚΟΤΑΤΟ στοιχείο ως άτομο και δεν χρησιμοποιώ τέτοιες μεθόδους για να προωθήσω τα κομματικοιδεολογικά πιστεύω μου. Άλλωστε δεν τα έχω και ανάγκη.
Θεωρώ ότι εσείς απλώς κάνατε λάθος στην κρίση σας και στους χαρακτηρισμούς σας για μένα.
ΤΙ ΕΓΡΑΨΑ ΕΓΩ, ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ Ο κος ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΥΔΙΚΟΣ.
Ας δούμε λοιπόν τα δύο κείμενα που έγραψα εγώ και ο καθηγητής κος Αυδίκος για να συγκρίνουν οι αναγνώστες ώστε να κατανοήσουν εάν εγώ χρησιμοποίησα στρεψοδικία στα κείμενα του κου Αυδίκου.
Εγώ κύριε καθηγητά στο άρθρο μου σε ΣΑΣ αναφέρομαι στις λίγες γραμμές γράφοντας τα εξής ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ, χωρίς καμία αλλοίωση.
"...Όπως αναφέρει ο συμπατριώτης μας πανεπιστημιακός δάσκαλος κος Ευάγγελος Αυδίκος το πρόβλημα έχει την ρίζα του στον ψηφισμένο από τον ΣΥΡΙΖΑ νόμο του 2018 περί ΄΄ανωτατοποίησης΄΄ των σπουδών. Χωρίς τότε να αντιδράσουν καθόλου οι δύο προερχόμενοι από τον νομό μας, άν και μπορούσαν συμπληρώνω εγώ, βουλευτές και υπουργοί κοι Τσακαλώτος Ευριππίδης και Μπάρκας Κωνσταντίνος¨.
''Εκεί λοιπόν προσδιορίζει την έναρξη του προβλήματος ο ΑΡΙΣΤΟΣ γνώστης των εκπαιδευτικών θεμάτων κος Αυδίκος και όχι στον νόμο Κεραμέως όπως ισχυρίζονται οι κοι καθηγητές του τμήματος.''
Αυτές λοιπόν τις οκτώ γραμμές αφιέρωσα εγώ κύριε καθηγητά σε ΕΣΑΣ και τίποτε άλλο.
Πάμε τώρα να δούμε τι γράψατε ΕΣΕΙΣ στην ανάρτησή σας της 24/9/2021 που υπάρχει αναρτημένη στους ιστότοπους PREVEZA BEST, TOPIKI FONI, PREVEZANEWS και υπό τον τίτλο
"Μάρθα Βούρτση στο Ψαθάκι:Μία αναμενόμενη απόφαση για το Τμήμα Χρηματοοικονομίας".
Γράφετε λοιπόν μεταξύ των άλλων τα εξής που ενδιαφέρουν εμένα.
"...Μπορεί να ξενίζει αλλά πλέον είναι ώρα να αναλάβουν όλοι την ευθύνη τους.
Η αντίστροφη μέτρηση άρχισε με μεθοδευμένα βήματα. Πρώτα απ΄όλα με την ανωτατοποίηση και την αδρανοποίηση ηγετικών πολιτικών παραγόντων (π.χ. Ε. Τσακαλώτος) με την απονομή διαφόρων τιμών.
Οι τοπικοί άρχοντες συμφώνησαν με την ανωτατοποίηση του τμήματος. Δεν ήξεραν ότι ήταν το πρώτο βήμα για να βγάλει τα μάτια της με τα ίδια της τα χέρια.
Νόμιζε ναρκισσιστικά ότι θα ανέβαινε η πόλη με την ανωτατοποίηση.
Δεν ήταν ευχαριστημένη η πόλη που πρόσφερε τόσους λογιστάς στην αγορά.
Δεν μπορούσε να σκεφθεί η πόλη ότι η ανωτατοποίηση ήταν το πρώτο βήμα για το φευγιό του τμήματος. Η πόλη με την αδιαφορία της πρόσφερε το φορτηγό για την μεταφορά της έδρας του πανεπιστημίου Ιωαννίνων κλπ,κλπ.''
Και συνεχίζετε στην επόμενη αράδα σας κύριε καθηγητά γράφοντας ξανά επί λέξει τα εξής για τον νόμο της κυρίας Κεραμέως.
¨... Η απόφαση της σημερινής ηγεσίας του υπουργείου παιδείας για την ελάχιστη βάση έδωσε το πρόσχημα. Δεν απαλλάσεται η υπουργός για την συγκεκριμένη απόφαση που πλήττει το δημόσιο πανεπιστήμιο κλπ,κλπ¨.
Αυτά λοιπόν γράψατε κύριε καθηγητά στο άρθρο σας για την Μάρθα Βούρτση, και αυτά έγραψα και εγώ στο δικό μου.
Μου αποδίδετε στην απάντησή σας ότι αλλοίωσα, παραπλανώντας τους αναγνώστες το κείμενό σας στα εξής σημεία.
1) Αποδίδετε ΕΣΕΙΣ στην ανωτατοποίηση του νόμου 2018 την αρχή του προβλήματος με τις φράσεις:
¨Η αντίστροφη μέτρηση άρχισε κλπ. Πρώτα από όλα με την ανωτατοποίση κλπ¨, εσείς τα γράφετε, δεν τα γράφω εγώ. Εγώ απλώς τα ΙΔΙΑ τα αναφέρω ως η ρίζα και η αιτία,του κακού. Πού στρέβλωσα λοιπόν το νόημα. Περισσότερες από 10 φορές εσείς αποδίδετε στην ανωτατοποίηση την αρχή του προβλήματος.
2) Μου αποδίδετε ότι για την υπουργό κα Κεραμέως ότι αλλοίωσα τις απόψεις σας !
Πουθενά. Εσείς γράφετε ότι:
¨..η απόφαση της σημερινής ηγεσίας του υπουργείου έδωσε το πρόσχημα¨ κλπ.
Ακριβώς το ίδιο γράφω και εγώ.
ΟΛΑ τα άλλα αποσπάσματα που έχετε στην ΑΠΑΝΤΗΣΗ σας και αφορούν την θέση σας για την κα Κεραμέως σας τονίζω ότι είναι ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΣΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ και όχι από αυτή που αξιοποίησα με απόλυτο σεβασμό εγώ.
Τί λοιπόν αλλοίωσα κύριε καθηγητά;
3) Μου αποδίδετε ότι ¨εμπλέκω¨ για κομματικούς λόγους τον κο Τσακαλώτο και κο Μπάρκα.
Εσείς γράφετε ¨για την αδρανοποίηση ηγετικών πολιτικών παραγόντων¨ και φέρνετε ως παράδειγμα προσωπικά τον κο Τσακαλώτο Ε. κλπ.κλπ που γράφετε.
Εγώ απλώς συμπλήρώνω και το ΤΟΝΙΖΩ ΑΥΤΟ ότι είναι ΔΙΚΗ μου θέση και τον κο Μπάρκα προσθέτοντας την φράση
¨ Χωρίς τότε να αντιδράσουν καθόλου οι προερχόμενοι από τον νομό μας, αν και μπορούσαν ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΕΓΩ βουλευτές και υπουργοί κοι Τσακαλώτος Ευριππίδης και Μπάρκας Κωνσταντίνος¨.
Αυτά έγραψα κύριε καθηγητά παίρνοντας και την ευθύνη.
Δεν εμπλέκω πουθενά ΕΣΑΣ, ούτε γράφω, ούτε και αφήνω υπονοούμενα ότι τάχατες τα λέτε εσείς.!
Για όνομα του θεού !
Είναι δικά μου όσα γράφω. Ξέρω τι γράφω. Αναλαμβάνω και την ευθύνη μου.
Θεωρώ κύριε καθηγητά ότι με αυτή μου την ανάρτηση, λύθηκαν οι όποιες μικροπαρεξηγήσεις προέκυψαν από λάθος ή πίεση χρόνου και των δυό μας.
Οι αναγνώστες θα βγάλουν τα σωστά συμπεράσματα για το μεγάλο τοπικό πρόβλημα που προέκυψε για την επίλυση του οποίου ενδιαφέρονται ΟΛΟΙ οι Πρεβεζάνοι μεταξύ αυτών και εμείς οι δύο.
Έχετε πάντα την εκτίμησή μου για την κοινωνική σας προσφορά στον τόπο και την νεολαία μας.
Τιμώ και σέβομαι τον άνθρωπο Ευάγγελο Αυδίκο.
ΘΕΟΦΙΛΟΣ Μ. ΣΠΥΡΑΚΟΣ
Τα δύο κείμενα :
Θεόφιλος Σπυράκος :Ποιοί διώχνουν το πανεπιστημιακό Τμήμα από την Πρέβεζα ; Τι πρέπει να κάνουν οι Τοπικές Αρχές
Ευάγγελος Αυδίκος : Το Τμήμα Χρηματοοικονομίας και η στρεψοδικία του κ. Θ. Σπυράκου
0 Σχόλια